piątek, 6 maja 2016

Seria : blogi które warto odwiedzać #1

Dzisiaj zacznę serię zatytułowaną blogi, które warto odwiedzać.

Blogiem numer 1 dla Mnie, dzięki autorce którego tak naprawdę Ja zaczęłam pisać Swojego bloga - na razie widać, z jakim efektem, ale mam nadzieję, że z czasem się nauczę, co i jak ( jeszcze niestety nie ogarniam, jak modyfikować układ i szablon ) i będę Was naprawdę fascynować Swoimi wpisami - jest blog Karoliny : http://www.minimalistka.pl/ .
Z relacji Samej autorki wiem, że pisze Ona Swojego bloga już od dobrych 5 lat i jak widać, kiedy się tam zajrzy - naprawdę dobrze, a wręcz świetnie Jej to idzie.
Szczerze mówiąc, chciałaby - w dalszej bądź bliższej przyszłości - również potrafić tak pisać, jak robi to Karolina, która ( no dobrze - powiedzmy Sobie to ) - jest dla Mnie wzorem do naśladowania, jeżeli chodzi o tematykę blogowania.
Blog Karoliny ( znacznie bardziej niż Mój ) jest blogiem w stylu lifestyle.
Ja osobiście najbardziej lubię Jej wpisy dotyczące takich bardziej praktycznych, życiowych spraw, jak na przykład ten dotyczący sposobów na spędzanie weekendu majowego, czy chociażby ten           o poprawnym bądź nie korzystaniu ze ścieżek rowerowych.

Na dziś to chyba tyle, ponieważ nie chciałabym przesłodzić ( co za słodkie to niedobre i przede wszystkim niezdrowe ) tak więc - jeszcze raz zapraszam Was do odwiedzania i komentowania bloga, który jest dla Mnie blogiem numer jeden :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz