piątek, 27 maja 2016

Maraton pod tytułem sesja egzaminacyjna.

I można powiedzieć, że powoli zaczyna się. Regularny maraton każdego studenta, jakim jest sesja egzaminacyjna. Dla Mnie to ostatnia na studiach I stopnia ( licencjackich ).
Ja mam w tej sesji 15 zaliczeń plus seminarium dyplomowe, czyli w sumie 16
Nie wiem, jak to dokładnie będzie, ale prawdopodobnie pierwszymi oficjalnie znanymi ocenami będą te z diagnostyki niedostosowania społecznego i asocjalności w resocjalizacji. 
We wtorek ( 31 maja ) na pewno jest zaliczenie z ćwiczeń z przedmiotu patologie społeczne, potem będą kolejne i kolejne. Na pewno w przyszły wtorek ( 7 czerwca ) będzie zaliczenie z wykładów z patologii społecznego oraz    z wykładów z psychoterapii w resocjalizacji, również ustnie. Dalej na pewno 9 czerwca również ustne zaliczenie z diagnostyki psychopedagogicznej.
Nigdy nie lubiłam odpowiadać ustnie, tym bardziej, jeżeli wiem, że raz - podlegam ocenie ze strony wykładowcy, a dwa, że ktoś z grupy również tego słucha i mimo wszystko ocenia. Zawsze odpowiadając obawiałam się, że jeżeli popełnię jakiś błąd to ktoś to sprawnie wyłapie i później będzie się ze Mnie śmiał. Mam na tym punkcie ogromne kompleksy.

Do zaliczenia łącznie są :

  • współczesne koncepcje w resocjalizacji - wykład i ćwiczenia,
  • twórcza resocjalizacja - wykład i ćwiczenia,
  • psychiatria dorosłych - wykład ( moduł ),
  • profilaktyczna rola szkoły - ćwiczenia ( moduł ),
  • patologie społeczne - wykład i ćwiczenia - ustnie,
  • psychoterapia w resocjalizacji - wykład - ustnie, ćwiczenia - prezentacja w grupie do przygotowania,
  • diagnostyka niedostosowania społecznego i asocjalności w resocjalizacji - wykład i ćwiczenia,
  • diagnostyka psychopedagogiczna - ćwiczenia - ustnie,
  • seminarium dyplomowe - nie wiem, jak będzie z oceną, skoro dalej nie mam badań do pracy licencjackiej, ponieważ nikt Mi nie chce pomóc i dać zgody na ich przeprowadzenie,
  • socjologia - wykład - egzamin, który został wpisany na datę 18 czerwca - sobota, niektórzy w ogóle nie biorą pod uwagę tego, że nie po to studiujemy dziennie, by specjalnie w sobotę przyjeżdżać na egzamin, ćwiczenia - prezentacja w grupie do przygotowania.

A poniżej kilka klasycznych obrazków z życia chyba każdego studenta :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz