wtorek, 31 maja 2016

Cytaty motywacyjne.

Czym jest motywacja ?
Motywacja to  stan gotowości do podjęcia określonego rodzaju działania, wzbudzony poczuciem potrzeby do wykonania określonej czynności, czy osiągnięcia konkretnego celu w życiu.
Wyróżnia się motywację :
  • wewnętrzną - człowiek dąży do pełnego zaspokojenia własnych potrzeb, 
  • zewnętrzną - polega na wzbudzeniu potrzeb poprzezz stosowanie systemu nagród i kar, informowaniu o możliwościach zawartych w różnego rodzaju sytuacjach oraz manipulowaniu tymi możliwościami.

Ja na przykład ostatnio w ramach motywacji właśnie zapisałam się na bezpłatne szkolenie prowadzone przez Mateusza Grzesiaka, które będzie w Internecie na żywo. Jeszcze wprawdzie nie wiem, o czym dokładnie będzie, ale zawsze chciałam mieć możliwość uczestniczenia w szkoleniu prowadzonym przez tego człowieka, dlatego też uważam, że online bezpłatnie na początek zawsze to coś. Krok do przodu już zrobiłam. Szkolenie będzie 5 czerwca tego roku ( niedziela ) o godzinie 20:00.

W ramach motywacji przeczytałam i zrozumiałam treść dwóch pozycji ( nie powiem, że jest to bardzo wiele ) :
  • " Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania ' Brian Tracy, 
  • " Bogaty ojciec biedny ojciec - czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia " - Robert Toru Kiyosaki
W planach mam jeszcze przeczytanie książki zatytułowanej " Potęga podświadomości " autorem której jest Joseph Murphy oraz " Zero ograniczeń " Joe Vitale.
Kiedyś chciałabym również przeczytać " Wtajemniczenie do Hermetyzmu ", czego autorem jest Franz Bardon.

Mam również swoje ulubione nagranie w serwisie youtube z cytatami motywacyjnymi. 
Oto ono :


Bardzo interesuje Mnie tematyka motywacji, świadomości oraz podświadomości ludzkiej, ale chyba nie chciałabym być psychologiem motywacji, czy kimś takim, przynajmniej nie z wykształcenia 
( bowiem wykształcenie w dzisiejszych czasach to w większości tylko papierek, a przecież znacznie ważniejsza od tego jest praktyka ). 
Od pewnego czasu można powiedzieć, że marzy Mi się, by kiedyś w przyszłości zostać takim mówcą, jak na przykład wspomniany już Mateusz Grzesiak 


czy Dariusz Sikorski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz