wtorek, 21 czerwca 2016

Zbliżające się urodziny.

Dokładnie za tydzień, to jest 28 czerwca będą Moje 23. już urodziny. Nie wiem w sumie nawet sama, dlaczego, ale jakoś zawsze tak bardzo przeżywam ten dzień, zdecydowanie nie są to pozytywne uczucia. Może dlatego, że bardzo źle wspominam swoją ' osiemnastkę ' ? Pewnie po części dlatego, ale częściowo również z powodu tego, że zawsze brakowało Mi takiej prawdziwej bliskości i szczerze powiem Wam, że naprawdę dotąd nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego Moja biologiczna matka Mnie nie chciała, co Ja Jej takiego zrobiłam już jako maleńkie dziecko ? Chyba nigdy tego nie zrozumiem i nigdy faktycznie się z tym nie pogodzę. I wiecie co ? Mnie wcale nie zależy na tym, żeby coś dostać - to jest miłe, fakt - ale nie najważniejsze. Najbardziej to zawsze chciałam, żeby w urodziny i święta, etc. po prostu mieć kogoś, z kim można spędzić czas i po prostu być. Tylko tyle, albo aż tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz