piątek, 24 czerwca 2016

Rozstanie.

Najwyższa pora na faktyczny powrót do prawdziwego blogowania :)

Dziś napiszę Wam o rozstaniu.
Co to takiego rozstanie ?
Według Mnie rozstanie to zerwanie wszelkich kontaktów z określoną osobą, np. z dotychczasowym parterem, czy partnerką życiową.

Tutaj znajdziecie praktyczne porady dotyczące tego, jak przeżyć rozstanie :





Ja uważam, że chyba dla każdego człowieka rozstanie jest czymś niesamowicie skomplikowanym, przykrym, a jednocześnie trudnym do poradzenia sobie, przezwyciężenia. No chyba, że się jest psychopatą ( osoba, która nie ma żadnych uczuć ) to zupełnie co innego i zmienia postać rzeczy.
Sama aktualnie jestem na etapie rozstawania się z kimś, kto kiedyś był dla Mnie bardzo ważny i chyba nadal trochę jest, ale absolutnie nie mogę sobie pozwolić na to, by być w ten sposób traktowaną, jak to teraz wygląda. Mam jeszcze własną godność, która właśnie Mi na to nawet odrobinę nie pozwala. Szczerze mówiąc mam naprawdę głęboką nadzieję na to, że uda Mi się to możliwie szybko zakończyć i przede wszystkim, że nie będzie bolało żadnej ze stron. Nie chcę nikogo ranić, ani tym bardziej być raniona. Po prostu chciałabym się rozstać w zgodzie, ale jednocześnie nie chcę, żebyśmy ' zostali przyjaciółmi ', bo wiem, że to by się nie sprawdziło.
Nie chcę już dłużej wysłuchiwać głodnych kawałków w stylu ' jesteś dla Mnie cholernie ważną osobą, wnosisz do Mojego życia bardzo wiele radości i swojej mądrości ' przy jednoczesnym ' kocham Cię, ale nie tak, jak byś tego chciała '.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz