wtorek, 28 czerwca 2016

Dzisiejsze urodziny.

Dziś są Moje 23 już urodziny. Nigdy nie lubiłam tego dnia. Jakoś tak nie czuję, żeby to było dla Mnie szczęśliwe święto. Niby powinnam się cieszyć, uśmiechać, ale jakoś tak niestety nie potrafię. Chyba na tej płaszczyźnie faktycznie coś jest ze Mną nie w porządku. Tym bardziej, że już dzisiaj ( cholera, właśnie w Moje urodziny ) znalazł się jeden osobnik, który zrobił Mi swoim zachowaniem wielką, ogromną przykrość. Normalnie aż się popłakałam. Nadal Mi smutno. Obiecał Mi coś wyjątkowego w ramach prezentu ( jeszcze nigdy nic od Niego nie dostałam na urodziny, zawsze jakoś się wykręcał ), a teraz odwalił Mi taki przykry numer i to w taki dzień...
A oto co podesłała Mi jedna znajoma :
Doprawdy Mnie to rozbawiło. Basiu - dziękuję za pamięć. Ty wiesz, co Ja lubię i co dla Mnie najlepsze. :)
Chyba tak naprawdę nigdy nie zrozumiem tego, kim trzeba być, jakim trzeba być człowiekiem, a w zasadzie chyba nawet nie da się tego nazwać człowiekiem, żeby zrobić drugiemu człowiekowi coś takiego, tym bardziej człowiekowi na którym Nam rzekomo kiedyś zależało, który był dla Nas kimś ważnym, w jakiś sposób znaczącym. Powiedział Mi, że jestem pojebana, że jestem nikim, że jestem głupia i zastosował względem Mnie wiele innych bardzo przykrych słów, tak zwanych obelg. Jeszcze zaczął Mi grozić, że założy Mi sprawę w sądzie o nękanie i wiele innych rzeczy. Czemu tak jest ? Czemu On Mnie zastrasza ? Co Ja Mu takiego zrobiłam, że poniewiera Mną i traktuje gorzej, jak szmatę ? Nie rozumiem... Od dzisiejszego dnia bardzo chciałąm zacząć wszystko od nowa, to miał być początek końca Mojego smutku, Mojej samotności. Miało być nowe, szczęśliwe życie, a teraz ? Z najszczęśliwszego dnia Mojego życia On uczynił najgorszy dzień, najgorsze dotychczasowe urodziny...
A oto tort urodzinowy :

Zostało jeszcze. Ktoś chce się poczęstować ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz