niedziela, 5 czerwca 2016

Szkolenie Mateusza Grzesiaka.

Dziś biorę udział w szkoleniu Mateusza Grzesiaka ( o którym - o człowieku i o szkoleniu już kiedyś Wam pisałam ), aczkolwiek nie wiem, czy to aby na pewno wypali, ponieważ niby wymagane są słuchawki, żeby spokojnie słuchać, którymi Ja na ten moment nie dysponuję, ale mam nadzieję, że nie jest to mimo wszystko przeszkoda trwale Mnie dyskwalifikująca.
Szkolenie będzie trwało 90 minut. Zgodnie z założeniami mam się z niego dowiedzieć, czym jest Uniwersalny Model Przekonywania oraz nauczyć się skutecznie wpływać na siebie i innych. Mam nadzieję, że wszystko jak najbardziej pójdzie zgodnie z planem i faktycznie po szkoleniu będę potrafiłą skutecznie przekonywać, by mieć w życiu to, czego pragnę.

________________________________________________________________________________

Bardzo mądre stwierdzenie : Przekonywanie nie jest wrodzonym darem, ale kompetencją, której możesz się nauczyć. Zacznij od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz