piątek, 17 czerwca 2016

Z pracą wszystko w porządku.


Właśnie dziś dowiedziałam się, że wszystko z Moją pracą jest w jak najlepszym porządku, to znaczy, że jednak mimo wszelkich wielu przeciwności losu - najprawdopodobniej Moja obrona dojdzie do skutku w pierwszym, czyli lipcowym terminie.
W efekcie końcowym mam : 150 stron pracy, w której zawarty jest jeden rysunek, 15 tabelek, bibliografia liczy 32 pozycje, w pracy znajduje się 167 przypisów.
Przeprowadziłam wśród 30 osób ( 23 kobiety oraz 7 mężczyzn ) ankietę złożoną z 52 pytań. Ankieta pod kątem sposób postrzegania zjawiska samobójstwa przez kobiety oraz mężczyzn.
Zaskakującym faktem z wyników ankiety jest to, że 6 na 7 mężczyzn, którzy wzięli udział w ankiecie stwierdziło, że gdyby wystąpiły u nich myśli samobójcze nie poprosiliby nikogo o pomoc. Jestem zdania, że absolutnie nie warto jest zamykać się w sobie, trzeba mówić o swoich problemach, wszelkich napotykanych trudności i szukać pomocy.
Moim zdaniem przykre jest również to, że zdecydowana większość ankietowanych uznała, że negatywnie odbiera osoby, które podjęły próbę samobójczą. Uważam, że takie osoby zdecydowanie powinno się wspierać, a nie odrzucać i pozostawiać samych sobie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz