czwartek, 21 kwietnia 2016

Witajcie :)

Cześć wszystkim !
Mam na imię Sylwia, mam ( póki co jeszcze ) 22 lata :), aktualnie jestem na ostatnim roku studiów licencjackich na kierunku Pedagogika ze specjalnością resocjalizacja z profilaktyką uzależnień. Na początku lipca obrona :)
Blog będzie w stylu lifestyle.
Zacznę od tego, co dziś Mnie bardzo zainteresowało, a mianowicie - zdobienie styropianowych ozdób ( pisanek, bombek, etc. ) cekinami.
Jak to się robi ?
Tutaj macie : https://www.youtube.com/watch?v=uarbbklBynQ ( na przykładzie bombki ) wszystko dokładnie pokazane.
A tak wyglądają przykładowe efekty końcowe :
348757939_5_644x461_swiateczne-jajka-8cm-z-cekinow-rekodzielo-mazowieckie
jajko-z-cekinami
bombka_head
Zdjęcie0297
Ostatnie ( biało - czerwone ) zostało właśnie dziś zrobione przeze Mnie. :)
To Mój debiut, więc mam nadzieję, że wybaczycie Mi wszelkie niedoskonałości.
Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba oraz podzielcie się Swoimi sposobami zdobienia styropianowych ozdób :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz